Czym różni się komunikacja procesowa od komunikacji kryzysowej?

Komunikacja procesowa dotyczy przede wszystkim sporów prawnych, w które zaangażowana jest osoba, firma lub instytucja. Rolą agencji zajmującej się wsparciem Klienta w tej sytuacji jest usprawnienie procesu komunikacji nie tylko z opinią publiczną, mediami i społecznością internetową, ale i otoczeniem prawnym. Każdy krok prawny powinien być osadzony w kontekście jego oddziaływania na odbiór publiczny i wizerunek. Nie oznacza to wpływu na kształt i treść działań prawnych, lecz na ich formę, możliwy harmonogram, czy spójność i dopasowanie do komunikatów kierowanych jednocześnie do pozostałych grup otoczenia. Z kolei komunikacja kryzysowa jest pojęciem szerszym i obejmuje wsparcie Klienta uwikłanego lub przygotowującego się do spodziewanej sytuacji kryzysowej, niekoniecznie powiązanej z konkretnym sporem lub zagadnieniem prawnym.

Premium WordPress Themes Download
Download Premium WordPress Themes Free
Download Best WordPress Themes Free Download
Download WordPress Themes Free
free download udemy course
download huawei firmware
Free Download WordPress Themes
free online course